جدیدترین مقالات

...
مقاله: «چالش‌‌های اخلاقی رواج ارزهای رمزپایه» مقاله: «چالش‌‌های اخلاقی رواج ارزهای رمزپایه» ✅در پژوهش حاضر، پس از اشاره به ماهیت و کارکردهای «رمز ارزها» و بررسی آثار مثبت و اخلاقی آن همچون صرفه‌‌جویی، فراهم آوردن زمینهٔ بروز و برقراری برابری و عدالت، بسط خیر عمومی و کمک به رفع نیازهای مردم، به بر خی چالش‌‌ها و ملاحظات اخلاقی آن و از جمله، فراهم آوردن بستر بروز برخی رذائل اخلاقی، تخریب محیط زیست، به خطر انداختن امنیت مالی کاربران و همچنین تهدید امنیت ملی پرداخته شده و به اجمال، برخی راهکارها و پیشنهادها برای کاستن از تبعات ناگوار بهره‌گیری از رمز ارزها ارائه شده است. پنج شنبه بیست و ششم خرداد ۰۱ ♦️ مطهری که بود؟ مطهری چه کرد؟ ♦️ مطهری که بود؟ مطهری چه کرد؟ پاسداشت کسی چون استاد #مرتضی_مطهری افزون بر تعظیم یک معلم و اندیشمند، درس آموزی از بینش،کنش و منش او هم هست. معتقدم که اندیشه ورزان و مبلغان دینی ما اکنون بیش از هر زمان دیگر به شناخت، نقد، تکمیل،و تداوم #پروژه_فکری استاد مطهری نیازمندند.

به راستی مطهری چه کرد؟ پس از سالها انس با شخصیت و اندیشه او، موارد زیر را به عنوان برخی از مهم ترین درسهایی میدانم که امروزه همه کسانی که #دغدغه_تبلیغ_دین را دارند میتوانند از او بیاموزند:

سه شنبه سیزدهم اردیبهشت ۰۱
فایل صوتی: فضای مجازی، سرقت علمی دانشجویان، وظیفه اخلاقی اساتید فایل صوتی: فضای مجازی، سرقت علمی دانشجویان، وظیفه اخلاقی اساتید 📣 فايل صوتي
💢 موضوع: «فضای مجازی، سرقت علمی، و مسوولیت اخلاقی اساتید»
ارايه کننده: حسينعلي رحمتي
🎓 در نشست تخصصي « اخلاقِ ارزشيابي آموزشي» براي اساتيد دانشگاه شهيد بهشتي، 5 ارديبهشت 1401
...آدرس دانلود در ادامه مطلب
پنج شنبه هشتم اردیبهشت ۰۱
 «فضای مجازی، سرقت علمی، و مسوولیت اخلاقی اساتید» «فضای مجازی، سرقت علمی، و مسوولیت اخلاقی اساتید» اولين نشست از مجموعه نشست هاي دوره تخصصی اخلاق «ویژه استادان و محققان» با اعطای گواهی معتبر
عنوان: اخلاقِ ارزشيابي آموزشي

با حضور:
✅حجت الاسلام دکتر حسينعلي رحمتي: استاديار پژوهشگاه قرآن و حديث قم
موضوع: «فضای مجازی، سرقت علمی، و مسوولیت اخلاقی اساتید»
پنج شنبه هشتم اردیبهشت ۰۱
موضوع یابی از منابع دینی برای اخلاق فناوری اطلاعات موضوع یابی از منابع دینی برای اخلاق فناوری اطلاعات ✅ یکی دیگر از راه های «موضوع یابی و ایده پردازی اخلاقی» درباره فضای مجازی، بازخوانی آیات و روایات با توجه به مسائل اخلاقی این فضا است.


🔻به عنوان نمونه، در یک کار کلاسی، خواهران طلبه با توجه به حدیث ضمیمه، موضوعات زیر را پیشنهاد کردند:

پنج شنبه هشتم اردیبهشت ۰۱
آمار سایت
مشاهده کامل آمار