جدیدترین مقالات

...
 کم آبی به مثابه یک مسئله اخلاقی کم آبی به مثابه یک مسئله اخلاقی ✅ کم آبی یکی از معضلات اساسی عصر حاضر نه تنها در کشور ما بلکه در تمام جهان است. این موضوع جدای از از وجوه اقتصادی، اجتماعی، و حتی سیاسی و امنیتی اش از نظر اخلاقی هم موضوع بسیار مهمی است و در کشور های دیگر درباره «اخلاقِ آب» Water Ethics ‌ امروزه آثار فراوانی نگاشته شده است. اما در کشورمان متاسفانه در این زمینه به اندازه کافی کار نشده است. جمعه پنجم آذر ۰۰ ربات-بچه ها و چند سوال اخلاقی ربات-بچه ها و چند سوال اخلاقی

«موکسی» Moxie ربات-بچهٔ هوشمند ساخت شرکت امبادید Embodied است که قرار است نه تنها همبازی بچه ها، بلکه آموزگار ِ مهارت های اجتماعی، عاطفی و شناختی به آنها باشد.
⭕️ به نظر شما اگر این رباتک در اختیار بچه های کشور ما قرار گیرد آیا بر روی اخلاقیات آنها هم تاثیر می‌گذارد؟
⭕️ در این صورت، هنجارهای اخلاقیِ سازندگان خود را به بچه ها منتقل می‌کند یا ارزش های اخلاقی جامعه ما را؟
⭕️آیا موکسی ها از نظر اخلاقی تربیت پذیرند؟

حسینعلی رحمتی
۳۰ آبان ۱۴۰۰
یکشنبه سی ام آبان ۰۰
زیست اخلاقی ساکنان متاورس زیست اخلاقی ساکنان متاورس
در یکی از اتاق های کلاب هاوس بحث درباره روش خرید زمین و مِلک در #متاورس بود؛ فرا-جهانی که هنوز نیامده با خود مالکیت، پول، و اصطلاحات خاص خود را آورده است.

✳️در این فضا چگونه #اخلاقی باشیم؟

💢 متاورس را جدی بگیرید...دنیای جدیدی در راه است.
@harahmati
پنج شنبه بیست و هفتم آبان ۰۰
رهنمایانِ راه گم کرده:چرا مواجهه ما با سلبریتی ها ممکن است به تزاحم اخلاقی منجر شود؟ رهنمایانِ راه گم کرده:چرا مواجهه ما با سلبریتی ها ممکن است به تزاحم اخلاقی منجر شود؟ چرا مواجهه ما با سلبریتی ها ممکن است به تزاحم اخلاقی منجر شود؟ چهارشنبه نوزدهم آبان ۰۰ 💢وقتی زندگی تان شیرین است به زخم دیگران نمک نپاشید، لطفا 💢وقتی زندگی تان شیرین است به زخم دیگران نمک نپاشید، لطفا ✅ به مناسبت افاضات اخیر یکی از خانم های #بازیگر پرحاشیه و پر ادعای کشورمان که بی توجه به مشکلات جامعه، به مردم کم بضاعت طعنه زده بود مطلب زیر #بازنشر می‌شود:

💢وقتی زندگی تان شیرین است به زخم دیگران نمک نپاشید، لطفا

دوشنبه هفدهم آبان ۰۰
آمار سایت
مشاهده کامل آمار