جدیدترین مقالات

...
 نخستین شماره میکرومجله «اخفاپژوهی» نخستین شماره میکرومجله «اخفاپژوهی» آنچه تحت عنوان میکرومجله (=مَجَلک) اخفاپژوهی تقدیم می‌شود مجموعه مطالبی درباره تامل و تحقیق درباب اخلاق فناوری اطلاعات است. امید است توفیق حق رفیق راه شود که بتوان آن را هرازگاهی به محضر علاقه مندان این وادی تقدیم کرد.

✅ متن کامل شماره هاي اين مجله را در بخش «ميکرومجله اخفاپژوهي» سايت مطالعه فرماييد.
یکشنبه بیست و پنجم تیر ۰۲
فضای مجازی،‌ و اُتراق دو نسل در حوالیِ شکاف اقناع فضای مجازی،‌ و اُتراق دو نسل در حوالیِ شکاف اقناع 🔻نسل امروز به راحتی زیر بار حرف بزرگترها، چه مربی و مبلغ دینی، چه پدر و مادر، نمی‌رود، چرا که نوعا خود را داناتر و زمان شناس تر از بزرگترها می‌داند. بنابراین،کار تربیتی و تبلیغی پنج شنبه بیست و دوم تیر ۰۲ آیا پایان عصر شبکه های اجتماعی فرارسیده است؟ آیا پایان عصر شبکه های اجتماعی فرارسیده است؟ 🔘 در کشور ما تا جایی که نگارنده مطلع است آینده پژوهی اخلاقی درباره فضای مجازی و شبکه های اجتماعی متاسفانه هنوز جدی گرفته نشده است و این کم کاری به احتمال زیاد در آینده جامعه ما را با مشکلات و معضلات فراوانی مواجه خواهد کرد.
🔻حسینعلی رحمتی، کتاب «تزاحم اخلاقی در شبکه های اجتماعی»، انتشارات پژوهشگاه قرآن و حدیث، چاپ اول، 1401.
برای خرید کتاب کلیک کنید👈🏿 https://b2n.ir/z64022
چهارشنبه بیست و یکم تیر ۰۲
با تردز عضو جدید خانواده شبکه های اجتماعی چه کنیم؟ با تردز عضو جدید خانواده شبکه های اجتماعی چه کنیم؟ یکی دو روز اخیر شرکت متا از میکروبلاگ متن محور «تردز» (Threads) رونمایی کرد، و درهمین فاصله تعداد کاربران آن از مرز 30 میلیون نفر فراتر رفت.
به بهانه ورود این عضو جدید شبکه های اجتماعی، بخش هایی از یادداشتی که دو سال قبل همزمان با راه اندازی «کلاب هاوس» از منظر #اخلاق_فناوری_اطلاعات نوشته شد خدمت مخاطبان گرامی تقدیم می‌کنم؛ چرا که مباحث مطرح شده در آنجا برای این پلتفرم هم قابل طرح است.
جمعه شانزدهم تیر ۰۲
💢 جایگاه فرادستی اخلاق در شخصیت و اندیشه امام علی(ع) 💢 جایگاه فرادستی اخلاق در شخصیت و اندیشه امام علی(ع) بررسي سيره و سلوک امام علي(ع)‌ در مقاطع مختلف زندگي اش ‌ نشان گر آن است که #اخلاق را مي توان کليدواژه، يا يکي از کليدواژه هاي شناخت شخصيت امام دانست. ‌ پنج شنبه پانزدهم تیر ۰۲
آمار سایت
مشاهده کامل آمار