جدیدترین مقالات

...
عید سعید اخلاق مبارک عید سعید اخلاق مبارک 🌺🌺عید قربان بر آنان که #فضای_مجازی را هم محل #آزمون_بندگی می‌دانند و با قربانی کردن رذائل به پای فضائل اخلاقی و درست زیستی و ترک گناه در این فضا، از آزمون عبودیت خداوند سربلند بیرون می‌آیند مبارک باد.

حسینعلی رحمتی
8 تیر 1402



♨️«اندکی اندیشه» ضرر ندارد👈@harahmati
پنج شنبه هشتم تیر ۰۲
روش تربیت اخلاقی نسل جوان برای فضای مجازی روش تربیت اخلاقی نسل جوان برای فضای مجازی یکی از دلایلی که ما امروزه در پرورش و آموزش نسل جوان و جلب همراهی آنها برای زیست اخلاقی در فضای مجازی توفیق لازم را نداریم بی توجهی به موارد بالا، و عدم مراعات گام به گام آنها است. بگذریم، که گاه فقط بر آخری تمرکز می‌کنیم و سه مورد قبلی را به کل نادیده می‌گیریم، بعد هم زمین و زمان را مقصر می‌دانیم غیر از خودمان. پنج شنبه یکم تیر ۰۲ پايان نامه درباره اخلاق شهرت در فضاي مجازي و شبکه هاي اجتماعي پايان نامه درباره اخلاق شهرت در فضاي مجازي و شبکه هاي اجتماعي ♦️«تأثیرات منفی اشتهار در شبکه‌های اجتماعی بر رفتار اخلاقی در خانواده و جامعه وراهکارهای کاهش این تاثیرات»، پايان نامه کارشناسي ارشد تربیت اخلاقی، قم: موسسه آموزش عالی اخلاق و تربیت، 27 دی 1400.

✍️دانشجو: سيدعبدالمطلب موسوي
✍️راهنما:حسينعلي رحمتي
شنبه بیست و هفتم خرداد ۰۲
کلاس کارگاه 🔸اخلاق هوش مصنوعی کلاس کارگاه 🔸اخلاق هوش مصنوعی آشنایی با جغرافیای اخلاق هوش مصنوعی
آشنایی با روش چالش شناسی اخلاقی هوش مصنوعی
جمعه نوزدهم خرداد ۰۲
💢گلزار، سلبریتی گری، کارکردهای اخلاقی شهرت، و مسئله هواداری 💢گلزار، سلبریتی گری، کارکردهای اخلاقی شهرت، و مسئله هواداری 🔻 بنابراین، اگر منتقد یا مخالف سبک زندگی و اندیشه این افراد یا طرفداران شان هستیم، راه چاره نادیده گرفتن، تحقیر و تمسخر آنها «نیست» (که نوعا تاثیر معکوس می‌گذارد)، بلکه بایستی:
زمینه ها و عوامل استقبال و همدلی و همفکری بخشی از جامعه، به ویژه نسل جوان، با آنها را بشناسیم.
برای این کار موضوع را «از چشم این هواداران» و با توجه به «زیست جهان» آنها بررسی کنیم.
شنبه ششم خرداد ۰۲
آمار سایت
مشاهده کامل آمار