menusearch
harahmati.ir

آرشیو اخبار صفحه دو

...
❇️ سخنی با مدیر محترم حوزه‌های علمیه (۶) ❇️ سخنی با مدیر محترم حوزه‌های علمیه (۶) ♈️این درست است که همفکری بلاگرها و طلبه ها موجب تولید محتوای بهتر می‌شود، و توقع است که طلبه ها برای این ارتباط پیشگام شوند، ولی این به معنای عدم مسوولیت بلاگرها نیست. آنان هم بایستی با درک وظیفه ای که در قِبال مخاطبان خود دارند، طلبه ها را به عنوان مشاوران دل‌سوز خود بدانند و با آنان ارتباط بگیرند یا اگر گامی از سوی طلبه ها برداشته شد، آنان هم قدمی به پیش بردارند. پنجشنبه ۲۰ شهریور ۴❇️ سخنی با مدیر محترم حوز‌ه‌های علمیه (۵) ❇️ سخنی با مدیر محترم حوز‌ه‌های علمیه (۵) وقتی گفته می‌شود طلبه ها باید با بلاگرها و دیگر فعالان فضای مجازی برای تولید محتوای سالم ارتباط برقرار کنند و تعامل داشته باشند، برای برخی افراد سوءتفاهم هایی پیش می‌آید که هم مانع فهم درست مقصود می‌شود، هم مانع برداشتن گام های عملی در این زمینه. مثلا عده ای می‌گویند چرا طلبه ها می‌خواهند در «همه» کارها دخالت کنند؟ یا می‌گویند یعنی «فقط» طلبه ها مقید به اخلاق اند و بقیه مردم، از جمله فعالان فضای مجازی، بی اخلاق؟ چهارشنبه ۱۹ شهریور ۴❇️ سخنی با مدیر محترم حوزه‌های علمیه (۴) ❇️ سخنی با مدیر محترم حوزه‌های علمیه (۴) بلاگرهای غیرطلبه نوعا از نظر سبک زندگی با طلاب و روحانیون تفاوت هایی دارند. عمده وقت آنها در شبکه های اجتماعی می‌گذرد، و این به طور مستقیم یا غیرمستقیم روی نظام فکری و هنجارهای ارزشی آنها تاثیر می‌گذارد. از این رو در برخی مواقع، نگاه شان درباره موضوعاتی چون ارتباط با غیرهمجنس، سبک شوخی، نوع پوشش و آرایش، و معیارها و مصداق های دین‌داری و اخلاق‌مداری با آنچه مورد نظر طلبه هاست فاصله(ها) دارد. دوشنبه ۱۷ شهریور ۴❇️ سخنی با مدیر محترم حوزه‌های علمیه (۳) ❇️ سخنی با مدیر محترم حوزه‌های علمیه (۳) 🤔 پیش‌شرط ارتباط حوزویان و فعالان غیرطلبۀ فضای مجازی، درک این مطلب است که چنین کاری برای هر دو طرف سودمند است؛ چرا که هرکدام در زمینه کاری خود توانایی ها و امکاناتی دارند که می‌تواند به دیگری کمک کند: يكشنبه ۱۶ شهریور ۴❇️ سخنی با مدیر محترم حوزه های علمیه (۲) ❇️ سخنی با مدیر محترم حوزه های علمیه (۲) تبلیغ و ترویج اخلاق جزو وظایف اصلی حوزه های علمیه است، و بر این مبنا حوزویان باید با همه افراد و گروه هایی که امروزه روی اخلاقیات جامعه تاثیر (مثبت یا منفی) می‌گذارند ارتباط و تعامل داشته باشند. در عصر شبکه های اجتماعی، بلاگرها، اینفلوئنسرها و سلبریتی ها یکی از این گروه ها هستند. این ارتباط قطعا موجب تشویق کسانی می‌شود که تولید محتوای مناسب دارند، و باعث تعدیل یا اصلاح رفتار آن دسته از فعالانی می‌شود که به هر دلیل محتواهای نامناسب تولید می‌کنند. شنبه ۱۵ شهریور ۴
آمار سایت
مشاهده کامل آمارطراحی توسط سایت ساز خبری