پانزده

...
با تردز عضو جدید خانواده شبکه های اجتماعی چه کنیم؟ با تردز عضو جدید خانواده شبکه های اجتماعی چه کنیم؟ یکی دو روز اخیر شرکت متا از میکروبلاگ متن محور «تردز» (Threads) رونمایی کرد، و درهمین فاصله تعداد کاربران آن از مرز 30 میلیون نفر فراتر رفت.
به بهانه ورود این عضو جدید شبکه های اجتماعی، بخش هایی از یادداشتی که دو سال قبل همزمان با راه اندازی «کلاب هاوس» از منظر #اخلاق_فناوری_اطلاعات نوشته شد خدمت مخاطبان گرامی تقدیم می‌کنم؛ چرا که مباحث مطرح شده در آنجا برای این پلتفرم هم قابل طرح است.
جمعه شانزدهم تیر ۰۲
💢 جایگاه فرادستی اخلاق در شخصیت و اندیشه امام علی(ع) 💢 جایگاه فرادستی اخلاق در شخصیت و اندیشه امام علی(ع) بررسي سيره و سلوک امام علي(ع)‌ در مقاطع مختلف زندگي اش ‌ نشان گر آن است که #اخلاق را مي توان کليدواژه، يا يکي از کليدواژه هاي شناخت شخصيت امام دانست. ‌ پنج شنبه پانزدهم تیر ۰۲ والدین و تربیت اخلاقی کودکان برای شبکه های اجتماعی والدین و تربیت اخلاقی کودکان برای شبکه های اجتماعی تصویب قوانین برای پیشگیری از آسیب دیدن کودکان در فضای مجازی هرچند امری لازم است، ولی کافی نیست؛ چرا که هم کودکان و نوجوانان امروزه می‌توانند به راحتی محدودیت های قانونی و عرفی را دور بزنند، یکشنبه یازدهم تیر ۰۲ توهین به مقدسات دینی، به مثابه امری غیراخلاقی توهین به مقدسات دینی، به مثابه امری غیراخلاقی توهین و بی احترامی به #قرآن، کتاب مقدس میلیون ها انسان در سراسر جهان، نه تنها بیانگر ازادی بیان نیست بلکه دمیدن در آتش کینه و نزاع و تهدید صلح و امنیت جهانی است. جمعه نهم تیر ۰۲ عید سعید اخلاق مبارک عید سعید اخلاق مبارک 🌺🌺عید قربان بر آنان که #فضای_مجازی را هم محل #آزمون_بندگی می‌دانند و با قربانی کردن رذائل به پای فضائل اخلاقی و درست زیستی و ترک گناه در این فضا، از آزمون عبودیت خداوند سربلند بیرون می‌آیند مبارک باد.

حسینعلی رحمتی
8 تیر 1402



♨️«اندکی اندیشه» ضرر ندارد👈@harahmati
پنج شنبه هشتم تیر ۰۲
آمار سایت
مشاهده کامل آمار