🟣 تناسب محتوا و مخاطب؛ رمز جذب در فضای مجازی

...
۱۴۰۴/۱/۸ جمعه
(0)
(0)
🟣 تناسب محتوا و مخاطب؛ رمز جذب در فضای مجازی
🟣 تناسب محتوا و مخاطب؛ رمز جذب در فضای مجازی

🟣 تناسب محتوا و مخاطب؛ رمز جذب در فضای مجازی

✍🏼توحید فتحی‌زاده

 

☄️ وقتی صحبت از فضای سپهررایانه میشود برخی افراد معایب این فضا رو میبینند؛ اما از خود نمی‌پرسند که چه چیزی سبب انس جوانان با این فضا می‌شود. در پاسخ به این سوال می‌توان از سخن امام على(ع) الهام گرفت، که می‌فرمایند: «جان ها چون با يکديگر سازگار باشند، الفت خواهند گرفت» («إنَّ النُّفوسَ إذا تَناسَبَتِ ايتَلَفَت»).

☄️براین اساس می‌توان گفت یکی از علل جذب جوان ها به این فضا، «تناسب» وسازگاری است که با روحیات آنها دارد. مانند:
۱. تناسب محتوا با میل جوانان به آزادی و حق انتخاب، که موجب می‌شود هم محتواهای مورد علاقه خود را پیدا کنند هم محتواسازی کنند.
۲. تناسب در امکان اِعمال آن چه مورد «پسند» آنهاست.
۳. تناسب با علاقه جوانان به قالب های جذاب برای محتوا.
۴. تناسب در پیمودن یک مسیر نسبتا واحد. گویی همه کاربران در یک مسیر دیده می‌شوند و با سلیقه های یک‌سان به سمت یک دهکده جهانی حرکت می‌کنند.
☄️ به اینها می‌شود موارد دیگری چون تناسب در پوشش و گویش جوانانه، و دریافت واکنش و سازگاری با هیجانات را هم افزود.

 

۷ فروردین ۱۴۰۴

 

#گزین_گویه_های_اخفایی

 

💥اندکی اندیشه ضرر ندارد

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
آمار سایت
مشاهده کامل آمار