♨️ از تتلو قدیس نسازید

...
۱۴۰۳/۴/۲۲ جمعه
(0)
(0)
♨️ از تتلو قدیس نسازید
♨️ از تتلو قدیس نسازید

ظاهراً خود تتلو هم بخواهد دست از حاشیه سازی بردارد عده ای نمی‌گذارند. وکیل ایشان گفته تتلو در زندان نذر کرده وقتی آزاد شد پیاده به کربلا برود. اخیرا هم آهنگی درباره برخی ائمه(ع) خوانده است. طبیعتا کسی از این که وی مسیر اشتباه خود را تصحیح کند ناراحت نیست، ولی به برخی اطرافیان ایشان باید گفت: اجازه دهید ایشان مسیر معمول و طبیعی زندگی اش را بگذراند چه در زندان چه بیرون آن. هروقت هم آزاد شد به مرور تحولات فکری و شخصیتی خود را نشان دهد تا برای مردم هم باورپذیر باشد و مشکلات و حواشی جدیدی برایش درست نکند. یکی از عوامل موثر بر رفتارهای نادرست برخی سلبریتی ها، علاقه مندان و فالوورها و حتی گاهی خانواده و نزدیکان خودشان هستند.

🔹کسی با آن سابقه وقتی هنوز در زندان است مشخص نمی‌شود چه اندازه در ادعای تغییر کردنش صادق است (که ان شاءالله هست) ولی اجازه دهید این نشانه های تغییر وقتی از زندان بیرون آمد خود را نشان دهد تا دست کم برای طرفداران جوان و نوجوانش قابل پذیرش باشد.

📌برخی هم گفته اند شاید او «حُرّ خوانندگان» ایران شود. دوست عزیز. عجله نکنید. از او قدیس نسازید. ... این کار موجب می‌شود اگر واقعا هم قصد اصلاح رفتار و تغییر مسیر را داشته باشد باز دومرتبه درگیر حواشی شود و از مسیر منحرف گردد. ... امان از افراط و تفریط.

 

حسینعلی رحمتی

 

۲۲ تیر ۱۴۰۳

 

💥اندکی اندیشه ضرر ندارد

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
آمار سایت
مشاهده کامل آمار