در ایام تبلیغات انتخاباتی بازار #نظرسنجی در سایتها و پیام رسان ها رونق میگیرد و از آنجا که نتایج آنها نوعا تابع گرایش و علایق سیاسی کاربران همان سایت یا پیام رسان است قابل تعمیم به فضای فیزیکی (وحتی مجازی) و تعیین نتیجه انتخابات #نیست. بی توجهی به این نکته به ظاهر ساده فرد را در #حباب_اطلاعاتی خودساخته محبوس و او را دچار نوعی #خودفریبی و حتی دیگر فریبی میکند.
📌اگر میخواهید بعد از اعلام نتایج #انتخابات دچار افسردگی و ناامیدی نشوید از هم اکنون مواظب باشید در این دام نیافتید.
حسینعلی رحمتی
۲۴ خرداد ۱۴۰۳
💥اندکی اندیشه ضرر ندارد
بستن *نام و نام خانوادگی * پست الکترونیک * متن پیام |