menusearch
harahmati.ir

روش خرید آنلاین کتاب «راست کلیک» و کتاب «تزاحم اخلاقی در شبکه های اجتماعی»

...
۱۴۰۴/۴/۱۹ پنجشنبه
(0)
(0)
روش خرید آنلاین کتاب «راست کلیک» و کتاب «تزاحم اخلاقی در شبکه های اجتماعی»
روش خرید آنلاین کتاب «راست کلیک» و کتاب «تزاحم اخلاقی در شبکه های اجتماعی»

📌برای سفارش خرید به صورت آنلاین یا روی لینکهای زیر کلیک کنید یا کیوآرکد پایین تصاویر را با گوشی خود اسکن نمایید:

لینک خرید کتاب راست کلیک: اینجا و اینجا

لینک خرید کتاب تزاحم اخلاقی:این جا و اینجا

 

coolحسینعلی رحمتی، راست کلیک: کوته نوشته هایی در اخلاق فناوری اطلاعات، قم، نشر باهوش، چاپ اول، 1403، 170ص

کتاب حاضر شامل یک­صدوپنجاه یادداشت کوتاه درباره برخی از مهم‌ترین موضوعات و مسائل اخلاق فناوری اطلاعات(اَخفا) با تمرکز بر فضای مجازی و هوش مصنوعی است.

مخاطب این اثر، که نخستین کتاب در نوع خود به‌شمار می‌آید، همه افراد جامعه از کاربران عادی گرفته تا دانشجویان و طلاب و اساتید حوزه و دانشگاه هستند. این گروه البته می‌توانند موضوع‌های مطرح‌شده را دست‌مایه پژوهش‌های بیشتر کنند.

یادداشت‌ها هرچند پشتوانه پژوهشی جدی دارد ولی ساده و مختصر نوشته شده است. خواندن هر مطلب چند دقیقه بیشتر وقت نمی‌گیرد. مطالب وابسته به هم نیستند و هر صفحه را باز کنید می‌توانید مطالعه کنید. قطع کتاب هم به‌گونه‌ای انتخاب شده که بتوانید همه‌جا همراه داشته باشید.اگر آن را مفید می‌دانید به دیگران هم معرفی کنید.

coolحسینعلی رحمتی، تزاحم اخلاقی در شبکه های اجتماعی؛ از چالش تا تصمیم،ناشر: موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث؛ پژوهشگاه قرآن و حدیث؛ پژوهشکده اخلاق و روان شناسی اسلامی، نوبت چاپ: چاپ اول، تاریخ نشر: 1401، تعداد صفحات: 263ص.

کتاب «تزاحم اخلاقي در  شبکه هاي اجتماعي؛ از چالش تا تصميم» که تحقيق و نگارش آن حدود چهار سال به طول انجاميده بود بحمدلله منتشر شد. اين کتاب تا اينجا جامع ترين کتابي است که درباره دشواري هاي تصميم گيري و به طور خاص تزاحم ها و تعارض هاي اخلاقي در شبکه هاي اجتماعي و درباره شبکه ها اجتماعي نوشته شده است.


اين کتاب براي همه علاقه مندان به مباحث اخلاقي فضاي مجازي، عموم اساتيد، طلاب، و داشنجويان علاقه مند به اخلاق کاربردي و فناوري اطلاعات، و همه مديران و مسوولان نهادها و مراکز مسوول در زمينه فضاي مجازي و شبکه هاي اجتماعي کاربرد دارد.

همچني سعي شده کار به گونه اي انجام شود که پژوهشگران اخلاق بتوانند از آن «روش بررسي اخلاقي موضوعات نوپديد» را نيز فرا گيرند.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
آمار سایت
مشاهده کامل آمارطراحی توسط سایت ساز خبری یوتاب